Τούρμπο, υβριδικό και τετρακίνητο το νέο Honda S2000

Στη δεκαετή του πορεία, από το 1999 μέχρι το 2009, το S2000 κέρδισε πολλούς θαυμαστές κυρίως λόγω της κοφτερής οδικής συμπεριφοράς και του δίλιτρου VTEC που «ξύριζε» μέχρι τις 9.000 rpm.

Η Honda επιστρέφει με το 2000 στην αγορά, αλλά με εντελώς διαφορετική μορφή. Αυτά ισχυρίζονται πηγές κοντά στη Honda που αναφέρουν πως το μόνο κοινό που θα έχει ο αντικαταστάτης του, πέρα από το ότι θα είναι ρόουνστερ, θα είναι το σήμα.

Αν και τίποτα δεν είναι ακόμα επίσημο, το νέο S2000 θ’ ακολουθήσει τα βήματα των NSX και Civic Type R και θα εγκαταλείψει την ατμόσφαιρα, υιοθετώντας την υπερτροφοδότηση.

Ο 4κύλινδρος κινητήρας θα είναι είτε αυτός του Civic Type R είτε ο νέος 1.5 τούρμπο και αντί για το χειροκίνητο κιβώτιο, που ήταν ίσως το καλύτερο σε μοντέλο παραγωγής, θα συνδυάζεται με 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Όπως και στο ορίτζιναλ, ο βενζινοκινητήρας θα κινεί τους πίσω τροχούς, αλλά αυτή τη φορά θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που, όπως και στο NSX, θα κινούν τους εμπρός τροχούς, καθιστώντας το, εκτός από υβριδικό, και τετρακίνητο.

Ένας από τους λόγους είναι, φυσικά, οι αυστηρότερες νόρμες όσον αφορά το CΟ2 και η δυνατότητα να κινείται, για κάποια χιλιόμετρα, μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες για μηδενική εκπομπή ρύπων.

[Πηγή WorldCarFans]