Honda S660 με 100 PS by Mugen

Το πείραγμα του αναιμικού, λόγω κανονισμών, μοτέρ ήταν θέμα χρόνου.

Το τμήμα της Honda που ασχολείται με τα αγωνιστικά και τις βελτιώσεις έβαλε (επιτέλους) χέρι και τον κινητήρα του S660.

Λογικό, αφού οι 64 ίπποι του 3κύλινδρου τούρμπο είναι πολύ λίγοι για το κεντρομήχανο και πισωκίνητο ρόουντστερ που, στην Ιαπωνία, έχει χρόνο αναμονής που ξεπερνά τους έξι μήνες.

Η Mugen, με το «καλημέρα», ξεκίνησε να διαθέτει μια σειρά προϊόντων για το λιλιπούτιο ρόουντστερ όπως body kit, ζάντες, σπορ ανάρτηση και φρένα. Με την εξαίρεση ενός φίλτρου λαδιού όμως, το μοτέρ το άφησε ήσυχο.

Πολύ κακώς αφού, ενώ όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι «πνιγμένο» λόγω των περιορισμών στα kei cars, κανείς δεν απαγορεύει να το βελτιώσεις όσο θες μετά την αγορά.

Εξάλλου δεν χρειάστηκε να παιδευτεί και πολύ: ένας επαναπρογραμματισμός της ECU ήταν αρκετός για να ξεπεράσει τους 100 ίππους. Μπορεί και πάλι η ισχύς να μην εντυπωσιάζει, αλλά αφενός είναι 60% υψηλότερη, αφετέρου με βάρος 830 kg μάλλον αρκούν – προς το παρόν.

Στην Ευρώπη πάντως θα έρθει με τη μορφή του S1000, που θα έχει μεγαλύτερο αμάξωμα και χώρους και έναν τετρακύλινδρο VTEC με ισχύ 130 ίππων. Από τη στιγμή που το νέο S2000 θα είναι πολύ ακριβό για τα περισσότερα βαλάντια, το κόμπακτ ρόουντστερ μοιάζει ιδανικό. Και δε νομίζουμε η Mugen να μην ασχοληθεί μαζί του. Τι λέτε, γύρω στα 180 άλογα είναι καλά;

[Πηγή: motoring.com.au]