Το 3κύλινδρο 1.000άρι της VW ανεβαίνει στα 272 άλογα

Η Volkswagen υποστηρίζει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν πει την τελευταία λέξη τους και αυτό το μαρτυρά το δυναμικό τους.

Σε συνέχεια της αναγγελίας του νέου 6λιτρου μοτέρ W12 TSI, η Volkswagen αποκάλυψε στο Vienna Motor Symposium το νέο 1.000άρη κινητήρα της με ανεβασμένη τη μέγιστη ισχύ σε ύψος δυσθεώρητο.

Το νέο μοτέρ, που βασίζεται στο 3κύλινδρο 1.000άρι που φορούν τα νέα Polo και Audi A1, αποδίδει μέγιστη ισχύ 272 PS και μέγιστη ροπή 27,5 kgm. Με τη χρήση των «γονιδίων του αγωνιστικού κινητήρα από το Polo WRC», η νέα αυτή κινητήρια μονάδα χρησιμοποιεί monoscroll τούρμπο και ένα ηλεκτρικό σύστημα υπερτροφοδότησης e-booster.

Ο δρ. Heinz-Jakob Neußer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen με τομέα ευθύνης την εξέλιξη και επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων/κιβωτίων για όλο το Volkswagen Group, σχολίασε ότι αυτός ο κινητήρας υψηλής απόδοσης αποτελεί «ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πόσο δυναμικό έχουν ακόμη να επιδείξουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης».

[Πηγή Volkswagen μέσω autofilou.at]