Nissan Silvia S14 Drift Spec

Εικόνα burnout
Burn Out Team 13 Δεκ 2011

Στον Αθηναϊκό γύρο των DriftWars είδαμε το «μαύρο» S14 του Λουκά να περνά από μπροστά μας και να μας δείχνει με τον τρόπο του ότι το μέλλον επιφυλάσσει εκπλήξεις!

Κείμενο του Δημήτρη Παρασκευόπουλου

Όταν κάνεις τη βόλτα σου στα pits δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολλήσεις κοιτάζοντας το εν λόγο drift car. Το γυαλιστερό μοτέρ σε κάνει να προσέχεις τις λεπτομέρειες ενώ το σοβαρό Body kit σου λέει να κρατάς μια πισινή. Το μεγάλο show όμως είναι στην πίστα που τα τιμόνια του, κόβουν σαν ακονισμένο katana και τα λάστιχα «βράζουν» καλύπτοντας με καπνό το μισό αυτοκίνητο. Ο Λουκάς είναι από τους οδηγούς με ταπεραμέντο, έτσι από μικρή ηλικία του άρεσαν τα περίεργα παιχνίδια με το τιμόνι. Εμείς τον γνωρίσαμε με ένα Ford Escort MKII με κάτι μικρές ροδούλες, στο 1ο Wide Open Throttle Track Day στο Auto Festival, να παλεύει στη στενή διαδρομή με ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο μέσα κι έξω από το bucket. Ο αδύναμος κινητήρας και η μαμά καρότσα δεν τον βοηθούσαν τόσο αφού ήθελε να μπει στον χoρό του πρωταθλητισμού. Έτσι αποφάσισε να πουλήσει την παλιά καρότσα που ήθελε μερικές βαλίτσες «κατοστάευρα» για να γίνει ανταγωνιστικό και να πάρει το μαύρο Nissan που είδε στην αγγελία. Σίγουρα ήταν μια καλύτερη βάση για να ξεκινήσει ένα αγωνιστικό project και πραγματικά σήμερα αξίζει συγχαρητηρίων.

Bring it on
Αυτή τη φορά ο SR20DET βρίσκεται στο σπίτι του κι όχι όπως σας έχουμε συνηθίσει σε κάποιο τυχαίο engine bay. Φυσικά κι έχει αλλαγές, όμως όχι υπερβολές, αφού σκοπός εξ αρχής ήταν η αξιοπιστία δεδομένου ότι ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με περιφερειακά αλλάζει χαρακτήρα για τα καλά και παραμένει «αξιόπιστος». Η ειδικευμένη ομάδα της NTTS ανέλαβε να φέρει εις πέρας τα σχέδια του Λουκά αλλά και την αγωνιστική υποστήριξη στο πρωτάθλημα των DriftWars που ακολουθεί ο Λουκάς με το S14. Αναλυτικότερα, το μαμά ψυγείο λόγο των «αυξημένωνε θερμοκρασιώνε» αντικαταστάθηκε με ένα μεγαλύτερο της Misimoto για να κρατάει τις θερμοκρασίες σε χαμηλά επίπεδα όλες τις εποχές του χρόνου. Τοποθετήθηκε σκάστρα της Blitz με ένα 38άρι external της Tial και ο ήχος στο «Άσε -Πάτα» κολάζει και την Μαρία την ξαδέρφη του Αντώνη του νεωκόρου από τον Άγιο Δημήτριο...!  Σε αυτό βεβαίως έχει βοηθήσει το φίλτρο αέρα της Greddy και η ολόσωμη εξάτμιση, με χταπόδι Jap Speed και Exaust Center μέχρι το τελικό. Μια αντλία βενζίνας με μεγαλύτερα μπεκ της Sard και τα ρεύματα της Speed Fire ήταν τα μοναδικά που έπρεπε να ρυθμίσει ο Ανδριανάκης με τον παράλληλο Power FC της Apexi. Βέβαια όλα αυτά όπως μπορείτε εύκολα να διακρίνετε και στις φωτογραφίες έχουν ευλαβικά τοποθετηθεί από τα παιδιά και ο χώρος της μηχανής φαντάζει ιδανικός για να στρώσεις να φας το μεσημεριανό σου σα χριστιανός. μπορει να μην αποδίδει τα απίστευτα νούμερα ιπποδύναμης όμως καταφέρνει να driftάρει το silvia σε συνεργασία με το Λουκά και το αποτέλεσμα έχει πολύ καμένο λάστιχο.

This Is How We Do It
Σοβαρή δουλειά έχει γίνει και στο θέμα της ανάρτησης και θα τολμούσαμε να πούμε ότι είναι σχεδόν ιδανικό. Την λύση έδωσαν και πάλι οι Άγγλοι από την Driftworks στέλνοντας όλη τη δοκιμασμένη συνταγή με κωδικό CS2. Coiloverάτη ανάρτηση και ψαλίδια με μπαράκια και μπαλάκια να συνεργάζονται με τα αυτάκια της Tein για να κόβουν τα τιμόνια και να παίρνει γωνίες το αυτοκίνητο. Μπάρες θόλων και roll cage είναι αυτονόητα αφού όπως είπαμε η αγωνιστική χρήση είναι απαιτητική. Η μετάδοση είναι μαμά με ραμμένο διαφορικό, όμως στην «καβάτζα» υπάρχει ένα διαφορικό Cusco δυο δρόμων το οποίο αναλαμβάνει όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. οι τελευταίες του εμφανίσεις μας έδειξαν ότι οι υπερβολές στην είσοδο είναι ο λόγος που παίρνει μέρος στα events, για να κάνει το κοινό να παίζει στοιχήματα για το αν θα τα καταφέρει.  

Clean N Clear
Εκτός από τις εντυπωσιακές εισόδους το μαύρο Nissan έχει παρουσιαστικό που κάνει το μάτι του να σκαλώσει. Το body kit της Uras αποτελείται από τους προφυλακτήρες και τα πλαϊνά και του πάει τόσο που νομίζεις ότι βγήκε κατευθείαν από του Armani, του Giorgio έτσι, με τα ακριβά. Η απουσία της αεροτομής δεν είναι στα αρνητικά αφού δίνει ένα πιο streetάδικο και αλήτικο style και του πάει «μόνο». Κερασάκι στην τούρτα της εμφάνισης οι κατάλευκες 17άρες Rota που δημιουργούν αντίθεση με το μαύρο και ταιριάζουν με τα αυτοκόλλητα από την bizarre stickers. Η γιαπωνέζικη καταγωγή του μας παραπέμπει σε εκπαιδευμένους στρατιώτες Ninja και ψυχολογία καμικάζι έτοιμου για όλα. Έτοιμο να τα βάλει με όλους αν ο Master το ζητήσει με την λέξη ήττα να μην υπάρχει στο δικό του λεξικό.    

Show off
Στο λιμάνι του Λαυρίου μας ο Λουκάς είχε αρκετή όρεξη και το αυτοκίνητο μας έδειξε τα δόντια του. Στην πρώτη στίφη ο κόλος αρκετές φορές ήθελε να προσπεράσει με τα τιμόνια να βαρόνε στοπ. Είναι ίσως ότι πιο εντυπωσιακό μπορεί να δει κανείς στους αγώνες drift. Η γωνία είναι τόσο μεγάλη, το γκάζι είναι στο όριο και ουσιαστικά έχεις χάσει και τα μούτρα τα οποία έχουν αρχίσει να γλιστράνε, αυτό στο εξωτερικό θα το ακούσετε ως back entry και θα το καταλάβετε από τις κραυγές του κοινού. Κάπως έτσι κι ο εύθυμος Λουκάς έχει αρχίσει γίνεται ένας από τους αγαπημένους της κερκίδας.


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
1998cc, 4κυλινδρος σε σειρά, 16βαλβισος, χταπόδι Jap Speed, χειροποίητη εξάτμιση 70mm, Exaust Center external Tial 38mm, σκάστρα blitz, ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Tomei, φίλτρο αέρα Greddy, ψυγείο νερού Misimoto, αντλία βενζίνης και μπεκ Sard, ρεύματα της Speed Fire, κολάρα σιλικόνης,     

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Διαφορικό Cusco 2way

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Coilovers driftworks, kit ψαλιδιών Driftworks, Tein προεκτάσεις, χειροποίητο Roll Cage πολλαπλών συνδέσμων,

ΦΡΕΝΑ
Σωληνάκια υψηλής πίεσης, υδραυλικό χειρόφρενο Willwood,

ΤΡΟΧΟΙ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζάντες Rota GTR 17x9

EXTERIOR
Body kit Uras  

INTERIOR
Καθίσματα Sparco,

ICE…
μόνο από το κινητό

Powered By
NTTS
www.ntts.gr
Ιπποκράτους 60 & Νικ.Παπαχρίστου,
Σπάτα Αττικής  
Τηλ.: 210 6635755