Mazda RX7 FD 400PS

Εικόνα burnout
Burn Out Team 18 Σεπ 2012

Μίσος και αγάπη, φθόνος και ζήλια, Mazda και RX 7 FD...

του: Ian Καβαλιεράτου

Πραγματικά τα RX 7 FD αγαπήθηκαν και μισήθηκαν πιο πολύ από κανένα άλλο αυτοκίνητο. Οι δυνατότητες του αυτοκινήτου έκαναν όλους τους φίλους της Ιαπωνίας να ονειρεύονται ότι κάθονται πίσω από το τιμόνι τους.

Οι λίγοι τυχεροί που έχουν κάποια στην κατοχή τους, τα φροντίζουν και τα βελτιώνουν στα όρια τους, αφού άλλωστε αποτελούν μια από τις ναυαρχίδες του παγκόσμιου tuning.

Something like…D1!!!

Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησαν να παράγονται τα RX της Mazda, ήταν ηλίου φαεινότερο, ότι σε όλα τα επίπεδα κατασκευής τους ήταν αιώνες μπροστά από τους υπόλοιπους. Κάποιοι κατάφεραν να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα και να αποκτήσουν ένα, ώστε να απολάυσουν ένα τέτοιο τεχνολογικό ταξίδι! Για πολλούς βέβαια αυτό δεν είναι αρκετό (όπως και για τον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου FD) και έτσι ξεκίνησαν οι μετατροπές. Όλα ξεκινάνε από το μάτι και για αυτό η αγορά ενός wide bodykit από Ιαπωνία ήταν μονόδρομος! Από εκεί του ήρθε το πακέτο, με τη προσωπική πινελιά του Kazama που ήταν άκρως δυναμικό και επιθετικό δίνοντας άλλο χαρακτήρα στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Για να δέσει όλο το αποτέλεσμα τοποθετήθηκε αεροτομή Carbon West GT ενώ επιλέχτηκε Scoot καπό.

Αφού τοποθετήθηκαν μπήκε και ένα φύλλο carbon στα spoiler για να μην υπάρξουν γρατζουνιές και χτυπήματα.

Διπλοτούρμπινο??? Last year

Βέβαια ο Ιάπωνας θα παρέμεινε μέσα στην ανωνυμία και στο γενικό σύνολο αν δεν ερχόταν η πλήρη βελτίωση του μοτέρ.

Επειδή η μηχανή του RX7 δεν θεωρείται και από τις πιο “δεν σπάω, δεν χαλάω” μηχανές στο κόσμο, ανοίχτηκε και αλλάχτηκαν οι ρότορες και οι φλάντζες. Έχοντας ήσυχο πλέον το κεφάλι του ο ιδιοκτήτης του ονείρου, προχώρησε στο επόμενο και καλύτερο στάδιο, την υπερσυμπίεση. Αν και πολλοί θα κρατούσαν το Mazda διπλοτούρμπινο, ο ιδιοκτήτης χρησιμοποίησε έναν υπερσυμπίεστη, επιλέγωντας την Garret TA45. Για να μένει σταθερή η πίεση της τουρμπίνας τοποθετήθηκε ένα wastegate της HKS 50 χιλιοστών. H εκτόνωση του παραπανίσιου αέρα έρχεται μέσα από μια σκάστρα SQV της HKS ενώ ο αέρας μεταφέρεται παγωμένος στη τουρμπίνα χάρη στο front mount intercooler της APEXi. Κάπου εκεί ήρθαν και οι ελαφρωμένες αλουμινένιες τροχαλίες να συμπληρώσουν το έργο. Με τόσα πράγματα το "ρχ" ζήταγε απεγνωσμένα βενζίνη. Η δίψα του τελείωσε χάρη στα καινούργια μπεκ που ρίχνουν 1.300cc, την τρόμπα βενζίνης και  έναν ρυθμιστή πίεσης Bosch 044, ενώ το λαδάκι του δροσίστηκε χάρη στα δυο ψυγεία λαδιού.

To λούκι για να καταφέρουν να δουλέψουν όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα σωστά τραβάει ο άγραφος εγκέφαλος της APEXi, Power FC Commander.

Η εξαγωγή των καυσαερίων γίνεται μέσα από τη Blitz Nur Spec R με 80αρα σωλήνα και χωρίς καταλύτη. Τρελή ηχορύπανση.

Το αποτέλεσμα με αυτές τις αλλαγές έφτασε τα 400 άλογα στα 0,8 bar πίεση. Επίσης υπάρχει δυνατότητα ο Ben να παίξει με τις πιέσεις σε περίπτωση που τα βρει σκούρα χάρη στο boost controller AVC-R της APEXi.

Οδηγική συμπεριφορά!!!

Τα 400 άλογα του Mazda δεν ήταν και το πιο εύκολο ώστε να περάσουν στην άσφαλτο. Ετσι ο ιδιοκτήτης του τοποθέτησε ένα διπλό συμπλέκτη της HKS με αντίβαρα που προσπαθεί να αντέξει τις δυνάμεις που δέχεται. Για το στήσιμο του αυτοκινήτου επέλεξε αμορτισέρ Zeal Function που είναι ρυθμιζόμενα κατά ύψος και σκληρότηρα ενώ τα ελατήρια είναι Swift. Ολο το σύστημα της ανάρτησης ακουμπάει πάνω στις 18αρες ζάντες Volk Racing που είναι ντυμένες με λάστιχα Uniroyal Rainsport.

Tο μοναδικό πράγμα που δεν έχει δεχτεί αλλαγές αλλά προμηνύεται να γίνει σύντομα είναι τα φρένα που παρέμεινα εργοστασιακά. Το μόνο που αλλάχτηκε είναι τα τακάκια με κεραμικά από την Endless.

Interior thing

Μέσα τα πράγματα κινούνται στους ίδιους ρυθμούς με έξω. Ενα bucket Recaro RZ πήρε τη θέση απέναντι από το MOMO τιμόνι. Τα πετάλια είναι Razo, ο λεβιές και το χειρόφρενο MOMO ενώ τα οργανάκια έχουν την τιμητική τους για πλήρη ενημέρωση του οδηγού.

Από την Ιαπωνία έρχεται και το D1!!!

Η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αυξήθηκε 64% κάνοντας να τιμωρεί όποιον καθίσει δίπλα του και δεν το σεβαστεί. Πραγματικά ο χαρακτήρας του Ιάπωνα εκτός από πιο επιθετικός έγινε και διασκεδαστικός αφού η ουρά ξεκολλάει για πλάκα ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα. Θα μπορούσε άνετα να είναι αγωνιστικό που τρέχει στο D1 αφού πολλά πράγματα προέρχονται από τέτοια αυτοκίνητα.

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

 ΙΣΧΥΣ & ΡΟΠΗ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ: 400 PS

 ΙΣΧΥΣ & ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥ: 255 PS

 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2x654cc, περιστροφικός με δυο ρότορες, τοποθετημένος εμπρός εγκάρσια,τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό σημείων, ανασκευασμένος κινητήρας, φιλτροχοάνη, intercooler APEXi, σκάστρα HKS SQV, Blitz Nur R, μπεκ 1.300cc, τρόμπα βενζίνης, ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Bosch 044, Garrett TA45, wastegate HKS, άγραφος εγκέφαλος APEXi, ελαφρωμένες αλουμινένιες τροχαλίες, boost controller AVC-R APEXi

 ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ Κίνηση πίσω χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, διπλός συμπλέκτη με αντίβαρα HKS

 ΑΝΑΡΤΗΣΗ Αμορτισέρ Zeal Function, ελατήρια Swift

ΦΡΕΝΑ Κεραμικά τακάκια Endless

ΤΡΟΧΟΙ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ Ζάντες 18ιντσών Volk Racing με ελαστικά Uniroyal Rainsport

 EXTERIOR Full wide bodykit Kazama GT, αεροτομή Carbon West GT, Scoot καπό, carbon φύλλα στους προφυλακτήρες, φανάρια πίσω από το μοντέλο του 96, φλας από το μοντέλο του 99

 INTERIOR Recaro RZ, πετάλια Razo, τιμόνι και λεβιές ΜΟΜΟ