Mazda RX7 FC SR20DET Drift Spec

Εικόνα burnout
Burn Out Team 12 Δεκ 2011

Με το γκάζι στο τέρμα, θυμίζει ηλεκτρονικό με κέρμα, όταν μπαίνει στο ρεύμα, δε γλιτώνεις τη φέρμα, θα σε φέρνει κοντά για να σου πάρει τα ψιλά

Κείμενο του Δημήτρη Παρασκευόπουλου

Το Burn Out και το driftclub.gr είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουν ένα ολόφρεσκο driftcar το οποίο ετοιμάζεται για να λάβει μέρος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα των DriftWars 2011. Το μαύρο FC έχει οδηγό τον Αντρέα Μιχάλη ο οποίος εργάζεται σαν μηχανικός στην Tountas Garage, εκεί όπου έγιναν και οι περισσότερες επεμβάσεις και μετέτρεψαν το street legal mazda σε αγωνιστικό ζηλευτό και άγριο. Η ιστορία ξεκινά μερικά χρόνια πριν, όταν ο Αντρέας αποφάσισε να αγοράσει ένα Mazda RX7 FC. Στόχος του ήταν να έχει ένα τσίλικο αυτοκινητάκι για να κυκλοφορεί κι όταν γουστάρει να χώνει και τα παντιλικάκια του. Σύμφωνα με μαρτυρίες προσωπικών του φίλων λίγες μέρες μετά την αγορά του αυτοκινήτου ο Αντρέας άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα και κανείς δεν μπορούσε να συνεννοηθεί μαζί του. Όταν τον ρωτούσαν που ήθελε να πάνε για καφέ απαντούσε στην Tsukuba και το βλέμμα του δεν καθόταν ποτέ σε ένα σημείο. Πολλοί τον έκαναν πέρα και σταμάτησαν να του μιλάνε. Για όλα όμως υπάρχει εξήγηση, από την ημέρα που έγινε ιδιοκτήτης του μαύρου ιάπωνα, κάθε βράδυ έβλεπε ένα περίεργο όνειρο. Ο κακός δαίμονας του drift ερχόταν κάθε βράδυ στον ύπνο του και του έψηνε το μυαλό. Ήθελε να τον κάνει στρατιώτη του, τόσο τον ίδιο όσο και το νεοαποκτηθέν πισωκίνητο. Ο δαίμονας είναι από τους ισχυρότερους που μπορεί να συναντήσει κάποιος στον ύπνο του και σύμφωνα με τα γραπτά της εκκλησίας μας δεν μπορεί τίποτα να μας προστατέψει από αυτόν.

The Dream
Ο στόχος του Αντρέα ήταν να μετατρέψει το πολιτικό του αυτοκίνητο σε αγωνιστικό και να μπει στο χορό για να χορέψει τους αντιπάλους του. Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα του ήταν η αντικατάσταση του «πλυντηρίου» με ένα μοτέρ που θα μπορούσε να αποδώσει υπερτροφοδοτούμενους ίππους αλλά θα να ήταν αρκετά αξιόπιστο στο «στύψιμο». Ο διάσημος SR20DET της Nissan κάνει κι εδώ την εμφάνιση του κι ας τρελαίνονται οι λάτρεις των wankel λέγοντας ότι αλλάζει χαρακτήρα. Αυτός ήταν κι ο σκοπός, να αλλάξει το αυτοκίνητο και να γίνει αξιόπιστο έτσι ώστε να μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες χωρίς να σκέπτεται ότι μετά θα πρέπει να κάνει γενική επισκευή. Όχι δεν είμαι τόσο ιερόσυλος ώστε να κράζω αυτή τη μηχανολογική καινοτομία, αλλά σίγουρα η αντοχή δεν είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των περιστρεφόμενων κινητήρων. Σχετικά εύκολα έκατσε στις καινούριες βάσεις κινητήρα και οι βελτιώσεις παρέμειναν περιφερειακές τόσο λόγο του budget όσο και γιατί ένα μαμά μοτέρ σου δίνει τι σιγουριά να το κρατήσεις στον κόφτη για περισσότερη ώρα από ότι ένα πουσαρισμένο. Βεβαίως όταν λέμε μαμά δεν εννοούμε και τελείως μαμά, είπαμε να μην το πιέσουμε όχι να μην το ξυπνήσουμε. Η εξάτμιση σαν ένα από τα ζωτικότερα κομμάτια του turbo αντικαταστάθηκε από μια χειροποίητη από μπροστά μέχρι πίσω (70mm) ενώ το χταπόδι είναι από την Αγγλία και συγκεκριμένα από την DriftWorks. Για να διατηρηθεί η πίεση σταθερή τοποθετήθηκε  ένα εξωτερικό wastegate της Tial 38mm και μια σκάστρα Blitz. Η Tomei έστειλε ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης για να συνεργαστεί με την τρόμπα 044 της Bosch αφού πλέον θα χρειάζονται περισσότερες βενζίνες προκειμένου να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Λόγω της πλαγιολίσθησης ο αέρας χτυπάει το αυτοκίνητο στο πλάι με αποτέλεσμα να μην αερίζεται το ψυγείο και η απόδοση του να πέφτει κατακόρυφα, έτσι το μαμά αντικαταστάθηκε από ένα μεγαλύτερο χειροποίητο όπως και το intercooler του turbo. Τέλος για τις μοτεριακές αναβαθμίσεις θα δώσει το φίλτρο αέρος τύπου μανιτάρι της HKS, αφήνοντας να περάσει ακόμη περισσότερος αέρας για υπερτροφοδότηση. βεβαίως μαζί με το μοτέρ αντικαταστάθηκαν το σασμάν και η πλεξούδα αφού πήγαιναν πακέτο με το μοτέρ. Η ιπποδύναμη δεν εκτοξεύτηκε προς τα πάνω όμως η λειτουργία του κινητήρα πραγματικά είναι άψογη και σε συνδυασμό με τις χειρουργικού τύπου κινήσεις του Αντρέα αποτελούν ένα πολύ όμορφο σύνολο μέσα σε μια πίστα.

In to the black
Στο εσωτερικό του παρατηρούμε εύκολα την άψογη δουλειά στο roll cage πολλαπλών συνδέσμων με ενισχύσεις σε αρκετά σημεία ώστε να δέσει η καρότσα έχοντας ανεβάσει τα ποσοστά ασφαλείας σε περίπτωση τούμπας ή ατυχήματος γενικότερα. Οτιδήποτε μπορεί να θύμιζε τις βολτάδικες καταβολές του έχει πάρει πόδι με αποτέλεσμα να έχουμε μόνο τα καθίσματα bucket της Sparco με ζώνες 4ων σημείων, τα οργανάκια ενδείξεων και το υδραυλικό χειρόφρενο της Willwood. Δεν είναι πολλά τα αγωνιστικά της χώρας μας που έχουν δώσει τόση σημασία στο φινίρισμα σε όλα τα επίπεδα. Το γκρι χρώμα σε όλη την καμπίνα πριν ακόμα το οδηγήσεις σε φτιάχνει αφού είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για ένα καθαρόαιμο πίστας που είναι έτοιμο να πέσει στη μάχη και να καθαρίσει ότι κάτσει δίπλα του, αν έχεις τα @@ το πας. Ο Αντρέας είναι από τους οδηγούς που μπορούν να καταλάβουν ένα αυτοκίνητο και να το βελτιώσουν εκεί που πιστεύουν ότι χρειάζεται έτσι ώστε να οδηγούν με το προσωπικό τους style. Σε αυτό βοήθησε η Tein στέλνοντας στην Tountas Garage  μια τετράδα από τη σειρά HA, με ρυθμιζόμενα top mount. Επίσης έχουν τοποθετηθεί σινεμπλόκ από τεφλόν. Ο Σωτήρης Τούντας είναι γνωστός για τις ιδιαίτερες κατασκευές του, έτσι το RX7 της ομάδας δε θα μπορούσε να μην έχει ρυθμιζόμενα ψαλίδια χειροποίητα με μπίλιες τόσο μπροστά όσο και πίσω. Σε συνδυασμό με το δισκάτο διαφορικό δυο δρόμων της Mazda Speed βοηθούν τον οδηγό να οδηγήσει όπως γουστάρει και να μας εντυπωσιάζει.

It’s a fact
Πραγματικά είναι από τα πιο προσεγμένα RX7 δεύτερης γενιάς που υπάρχουν στη χώρα μας, τελικά μπορεί να μας ακούγεται αστείο το.. «έχει μεράκι και αγάπη» όμως αν το καλοσκεφτείτε, τα καλυτέρα οχήματα ανά τον κόσμο είναι αυτά που ο ιδιοκτήτης ήταν και ο μηχανικός, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να είναι και επαγγελματίας.  Απλώς πρέπει να πέσει πολύ προσωπική δουλειά αυτό τελικά είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να σε δέσει συναισθηματικά τόσο δυνατά με ένα αυτοκίνητο. Όσο καλό και να είναι, όσο και να γουστάρεις όταν το οδηγάς αν δεν το έχεις περιποιηθεί εσύ ο ίδιος ποτέ δε θα το πονέσεις. Μέσα στα χρόνια δεν είναι λίγες οι φορές που άκουσα ότι ο μάστορας ξενέρωσε περισσότερο γιατί κάποιος πελάτης έκανε το αυτοκίνητο ζάρι. Αφού ο ένας πέρασε πολλές ώρες πονοκεφαλιάζοντας για να το βελτιώσει και κάνει αυτό που του ζητήθηκε άλλα κι εμπνεύστηκε, ενώ ο πελάτης το μόνο που πονάει είναι τα λεφτά του και τον χαβαλέ που έχασε. Στη δική μας περίπτωση το αυτοκίνητο όχι απλώς έχει μεράκι, αλλά φαίνεται από τις πρώτες κιόλας ματιές. Εκτός από τις οδηγικές βελτιώσεις το συγκεκριμένο rx έχει δεχτεί και κάποιες σημαντικές επεμβάσεις και στην εξωτερική του εμφάνιση. Όπως εύκολα μπορείτε να διακρίνεται έχουν τοποθετηθεί φαρδύτερα φτερά εμπρός και πίσω και το έχουν πρήξει για τα καλά. Οι προφυλακτήρες και τα πλαϊνά είναι από την ίδια εταιρία με τα φτερά και είναι BN Style. Όχι απλώς του πάει, αλλά θα τολμούσαμε να πούμε ότι είναι άψογο.

 


 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
SR20DET, Χταπόδι Driftworks, χειροποίητη εξάτμιση 70mm, external Tial 38mm, σκάστρα blitz, ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Tomei, φίλτρο τύπου μανιτάρι HKS, χειροποίητο ψυγείο νερού και intercooler, τρόμπα βενζίνης Bosch 044, κολάρα σιλικόνης,     

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Διαφορικό Mazda Speed δισκάτο 2way

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
TEIN HA, χειροποίητα ψαλίδια εμπρός πίσω full ρυθμιζόμενα, χειροποίητο Roll Cage πολλαπλών συνδέσμων, συνεμπλόκ από τεφλόν,

ΦΡΕΝΑ
Σωληνάκια υψηλής πίεσης, υδραυλικό χειρόφρενο Willwood,

ΤΡΟΧΟΙ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζαντες Rota GTR 17x9

EXTERIOR
Body kit BN Style AP Racing

INTERIOR
Καθίσματα Sparco, στροφόμετρο Apexi, AEM windband, Race Tech πίεση λαδιού, Pro Sport πυρόμετρο, Auto Gause μπαρόμετρο

ICE…
...Ice baby…τουμτουμ τουμτουμ τουρουρουρουμ!!!

Powered By
Tountas garage
Ιωάννου Βρεττού 16, Αχαρναί
Τηλ.: 210 2404910