Smart - Προσοχή δαγκώνει...

Εικόνα burnout
Burn Out Team 18 Ιαν 2012

Όπως το pitbull “κλειδώνει” το στόμα του όταν δαγκώνει έτσι και ο γαλάζιος δαίμονας “κλειδώνει” στόχο και δεν τον αφήνει μέχρι να τον τελειώσει ποιοτικά και ποσοτικά...

Είσαι στο φανάρι σταματημένος και ακούς μουσικούλα μέσα από το ICE σου. Ξάφνου σκάει δίπλα σου γερμανικό διθέσιο cabrio, πισωμήχανο, πισωκινήτο και turbo όπου από μέσα του αναβλύζει ποιοτικός ήχος. Στο πρόσωπο σου διαγράφεται ένα πονηρό χαμόγελο και αποφασίζεις να του δείξεις τι πάει να πει ένταση. Τσιτάρεις το volume και εκεί που πιστεύεις ότι όλοι ακούνε το κομμάτι που παίζεις αντιλαμβάνεσαι ότι δεν έχει καμία σχέση το τραγούδι που ακούς με αυτό που έχεις μέσα στη μονάδα αναπαραγωγής σου. Κοιτά προς τη πλευρά του Smart και βλέπεις τον οδηγό του να έχει σκάσει στα γέλια βλέποντας σε να κοιτάς απορημένος τι παίχτηκε και το σκύλο του να σε κοιτάει πεινασμένα δείχνοντας τα δόντια του. Έχασες και στην ένταση αλλά και στην ποιότητα και το μόνο που σου έμεινε είναι να κοιτάς απορημένος το Γερμανό να απομακρύνεται και εσύ να ακούς τα καντήλια από τους πίσω που δεν έχεις ξεκινήσει στο πράσινο.

Λίγα και σωστά
Το παραπάνω σκηνικό έχει συμβεί πολλές φορές στον ιδιοκτήτη του γαλάζιου Smart αφού είναι πολλοί εκείνοι που αρχικά υποτιμάνε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Για να φτάσει όμως σε αυτό το επίπεδο το χέρι της έβαλε η εταιρία Boomer Club που έφτιαξε ένα σύνολο ξεχωριστά από τα υπόλοιπα χωρίς όμως να στοιχήσει μια περιουσία.
Αρχικά στην κάθε πόρτα, σε ένα άψογα φινίρισμενο και καλοσχηματισμένο doorpanel, έκατσαν δυο 8ιντσα CVLM-84 της Cadence. Η απόδοση τους αγγίζει τα 100 WRMS και η ευαισθησία τα 100dB. Όσο για το φάσμα των συχνοτήτων κυμαίνεται από τα 100Hz έως τα 10kHz. Το τρίο συμπληρώνει μια κόρνα επίσης της Cadence, η CVLT-22 που αποδίδει 50WRMS και έχει ευαισθησία στα 107dB ενώ οι συχνότητες που αναπαράγει ξεκινούν από τα 3,5kHz και φτάνουν στα 20kHz. Για περισσότερη πληρότητα και ένταση στο φάσμα των μεσαιοψηλών συχνοτήτων τοποθετήθηκαν στο ταμπλό του αυτοκινήτου ακόμα τέσσερις CVLM-84 και δύο CVLT-22. Τη σωστή ενίσχυση όλων των παραπάνω έχει αναλάβει ο δικάναλος ZRS 3002 της Cadence που δίνει σε κάθε έξοδο 350W RMS στα 4Οhm.
 
15ιντσα και δεν είμαι καλά
Τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν για το μεσαίο και ψηλό κομμάτι των συχνοτήτων είναι άκρως ποιοτικά χωρίς όμως να υστερούν σε ένταση. Για αυτό το λόγο θα έπρεπε στο ίδιο μοτίβο να κινούνται και τα woofer του Γερμανού. Μετά από εξονυχιστικό ψάξιμο κατέληξαν στα δυο 15ιντσα GTX-15 της Cadence που αποδίδουν 700 Watt έκαστος και η ευαισθησία τους αγγίζει τα 93dB. To βύθισμα των woofer για την αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων που ολοκληρώνουν το ηχητικό σύνολο ξεκινάει από τα 26Hz και καταλήγει στα 500Hz. Την σωστή οδήγηση των sub έχει αναλάβει ο μονοκάναλος DAD951 της Dragster που βγάζει 1000 Watt στο 1Ohm και τα καταφέρνει μια χαρά. Για να μην υπάρχουν προβλήματα με τα ρεύματα και το σύνολο να έχει πάντα τη σωστή δοσολογία τοποθετήθηκε μια μπαταρία της Kinetic 1400αρα που συνεργάζεται άψογα με τον πυκνωτή της Alfatec της τάξεως του 1 Farad. Η λέξη απώλεια είναι άγνωστη για το Γερμανό αφού όλες οι καλωδιώσεις που χρησιμοποιήθηκαν είναι της Cadence ενώ η μονάδα αναπαραγωγής και συντονιστής του ICE προέρχεται από την Kenwood με πολλές δυνατότητες και ρυθμίσεις.

Εριστικό
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γελάει κατάμουτρα με πολλούς αντιπάλους του δείχνοντας του ότι δεν χρειάζονται πολλά euro για να φτιάξεις ένα ποιοτικό σύνολο χωρίς όμως να υστερεί σε ένταση. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η τρίτη θέση που έχει κερδίσει στην κατηγορία Freestyle της Εmma και ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει άνετα στην κατηγορία 139,9 του DB drag. Η Boomer club μας εντυπωσίασε για άλλη μια φορά.

Listen 2 Me:
Μονάδα αναπαραγωγής: Kenwood
Μεγάφωνα: 8x Cadence CVLM-84, 4x Cadence CVLT-22, 2x Cadence GTX 15
Ενίσχυση: Cadence ZRS 3002, Dragster DAD 951
Λοιπά: Kinetic μπαταρία, Cadence καλωδιώσεις, Alfatec πυκνωτής 1F

DB development: Boomer Club
Γρ. Λαμπράκη 479, Κερατσίνι Tηλ: 210-4003178

BURN ME: O τυχερός ιδιοκτήτης του Smart είναι ο Γιώργος Σούλιος. Παιδικός πολύ καλός φίλος του διευθυντή μας (Ian), και “κορώνας” από τους λίγους!!! Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τους τσαμπουκάδες που έκαναν στα κεντρικά φανάρια του Πειραιά... Στα ίδια τα φανάρια!!!
Όταν δεν εργάζεται ασχολείται με τη μεγάλη του αδυναμία όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίσεις, τα σκυλιά και κυρίως τα pitbull όπως ο Bruno. Του ευχόμαστε τα καλύτερα και πάντα δυνατά!!!