Peugeot 106

Εικόνα burnout
Burn Out Team 12 Δεκ 2011

 Sorry Chuck Norris: Mε σχεδόν 160dB να βγαίνουν μέσα από τη καμπίνα του Γάλλου, ούτε ο Chuck Norris δεν θα ήταν ικανός να κάτσει δίπλα του.

Μπορεί ο υπεράνθρωπος, αυτόν που τον αποκαλούμε Chuck Norris, να κόλλαγε ένσημα στο θεό όταν ο δεύτερος δημιουργούσε το κόσμο, να μετριέται η στριφογυριστή κλωτσιά του σε ρίχτερ και να γνωρίζει 32 τρόπους να σκοτώσει με ένα καλαμάκι καφέ αλλα δεν θα έχει ποτέ τα @@ να κάτσει στα καθίσμα του λευκού Peugeot 106, διότι το αποτέλεσμα θα ήταν να πάρει τα αυτιά στο χέρι και το μυαλό του να γίνει μαρτίνι. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι demo car του Street Bass Club. Η Car Audio Experience έβαλε για τα καλά το χέρι της και έκανε το θαύμα της ξανά.

Sit if you dare
Θα αρχίσω από τις πιο light καταστάσεις και συγκεκριμένα τις πόρτες, αν μπορεί κάποιος να τις πει light. Στις θύρες λοιπόν του αυτοκινήτου έχουν κάτσει 16 συνολικά 8ιντσα midrange ηχεία της Beyma, τα πασίγνωστα 8M100. Η απόδοση τους είναι 100W RMS και η ευαισθησία τους αγγίζει τα 95dB. Οσο για το φάσμα των συχνοτήτων αυτό ξεκινάει από τα 150Hz και καταλήγει στα 7kHz. Για την αναπαραγωγή των ψηλών συχοτήτων δουλειά έπιασαν δυο τετράδες διαφορετικών κωδικών κόρνας της Beyma. Οι πρώτες τέσσερις είναι οι CP21/F  με απόδοση 50 Watt, ευαισθησία 105dB και απόκριση συχνοτήτων από 3,5kHz έως 20kHz. Οι άλλες τέσσερις είναι οι CP22 που αποδίδουν 50 Watt, η ευαισθησία τους φτάνει τα 107dB και οι συνότητες που αναπαράγουν ξεκινάνε από τα 4kHz και τερματίζουν στα 20kHz. Μιλάμε για της κόρνας το κυκλίδωμα. Πέρα από τη πλάκα η δουλειά που έχει γίνει στις μεσαιοψηλές συχνότητες του αυτοκινήτου είναι σοβαρή και μελετημένη προσεχτικά, δείχνοντας το οτιδήποτε μπήκε στο Γάλλο είχε το σκοπό του και όχι απλά για να αυξήσει την ένταση. Για τη σωστή ενίσχυση των ηχείων μπήκαν δυο δικάναλοι ενισχυτές της Active Power που ο καθένας έχει αναλάβει από μια πόρτα. Ο κωδικός τους είναι AP-4800 και στο 1Ω όπου παίζουν αποδίδουν σε κάθε έξοδο 1.350 Watt.

46 εκατοστά πράγμα
Ομως τα ωραία και heavy πράγματα που θα κάνουν το Chuck να αποφεύγει το αυτοκίνητο όπως το    crew του αγαπημένου σου περιοδικού τους ένστολους είναι αραγμένα πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και συνοδηγού. Σε ένα τοίχο γερής κατασκευής και λεπτομέρειας έχουν βρεί το σπίτι τους δυο 18ιντσα-ταψιά woofer της Τ3 Audio με κωδικό TSNS-18D. Τα τέρατα με το 1200αρι Oz μαγνήτη αποδίδουν καθαρό ήχο 5.000W RMS ή 30.000 Watt στο 1Ω και είναι ικανά να προκαλέσουν τοπικούς σεισμούς. Η ευαισθησία τους βρίσκεται στα 101.7dB ενώ το βύθισμα τους για την αναπαραγωγή των χαμηλών συνοτητών ξεκινάει από τα 20Hz. Για να δώσουν το peak των δυνατοτήτων τους τα 30κιλά θηριάκια χρειαζόντουσαν και τον κατάλληλο ενισχυτή. Τη, κατα γενική ομολογία, δύσκολη δουλειά για τη σωστή οδήγηση των woofer μετά από αρκετή σκέψη ανέλαβε ο μονοκάναλος ενισχυτής της Stetsom, 14K2D. O συγκεκριμένος class D ενισχυτής αποδίδει 14.200W RMS στο 1Ω με 12.6 Volt ενώ μπορεί να ανέβει και στα 16.500W RMS στα 13,8 Volt. Μιλάμε για ένα μικρό κτήνος αντίστοιχο των woofer. Πες μου τώρα που να πάει ο Norris ξεβράκωτος στα αγγούρια.

Under control
Το αυτοκίνητο όμως χρειαζόταν κι άλλα πράγματα για να δουλέψει άψογα. Ετσι τοποθετήθηκαν 10 μπαταρίες Stinger 69αρες που σε συνδιασμό με τα δυο δυναμό των 180 και 140 αμπερ είναι ικανές   να φωτογωγίσουν μια πλατεία. Οσο για τις καλωδιώσεις που χρησιμοποιήθηκαν είναι της εταιρίας Stinger ώστε να μην υπάρχουν διαρροές ρεύματος ή σήματος. Το όλο σύστημα λαμβάνει τις μουσικές ηχήσεις του μέσα από την κορυφαία πηγή της Pioneer DEH-P88RS. Εχοντας τοποθετηθεί και οι τελευταίες λεπτομέριες ο Γάλλος βγήκε παγανιά και άρχισε να κερδίζει βραβεία και διακρίσεις τη μια μετά την άλλη δείχνοντας τα δόντια του σε όποιον το αμφισβητεί. Η δουλειά που έγινε από την Car Audio Experience είναι άψογη και μελετημένη σωστά με το αποτέλεσμα να την επιβεβαιώνει. Τρέμε Chuck Norris...

Listen 2 Me:
Μονάδα αναπαραγωγής: Pioneer DEH-P88RS
Μεγάφωνα: 16x Beyma 8M100, 4x Beyma CP21/F, 4x Beyma CP22, 2x T3 Audio TSNS-18D
Ενίσχυση: 2x Active Power AP-4800, 1x Stetsom 14K2D
Λοιπά: 10x Stinger μπαταρίες, δυναμό 180Α και 140Α, καλωδιώσεις Stinger

DB development: Car Audio Experience
Πειραιώς 200 Ταύρος Τηλ.: 210 3412854

BURN ME: Οπως είπα ήδη και στο κείμενο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το demo car του μοναδικού club για car audio στην Ελλάδα, του Street bass club. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2008 και απαριθμεί ήδη 1200 μέλη αφού η οργάνωση του είναι άριστη.