Porsche 911 GT3 997: Πιο ισχυρή, πιο ελαφριά

Η KAEGE Performance ανέλαβε να κάνει την προηγούμενη 911 GT3 ισάξια σε αποτελεσματικότητα και επιδόσεις με την RS, αφαιρώντας κιλά και ενισχύοντας το μοτέρ της.

Η προηγούμενη γενιά της Porsche 911 GT3 (997) υπέστη σε βάθος αναβάθμιση από την KAEGE και είναι πλέον track day ready.

Η Porsche 911 GT3 της Σειράς 997, εξοπλισμένη με το έξτρα πακέτο Club Sport, υποβλήθηκε σε δίαιτα από την KAEGE, χάνοντας περίπου 60 kg, χάρη σε ένα ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης, νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, πίσω κρύσταλλο από RS, σφόνδυλο μονής μάζας με σπορ συμπλέκτη της Sachs και νέα ηλεκτρική υποβοήθηση για το τιμόνι, ενώ αφαιρέθηκε το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Το βάρος μειώθηκε ακόμα περισσότερο με την αντικατάσταση των ζαντών από άλλες υπέρ-ελαφριές της ATS, «ντυμένες» με λάστιχα Michelin Pilot Cup 2, ενώ τοποθετήθηκε και νέα ανάρτηση coilover Clubsport της KW.

Η δίαιτα δεν ήταν η μόνη επέμβαση της KAEGE πάνω στην Porsche 911 GT3 997, αλλά ενίσχυσε και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου κατά 23 ίππους, ανεβάζοντας τη μέγιστη ισχύ του στους 438 PS. Ο βελτιωτής δεν έκανε αναφορά σχετικά με το πόσο βελτιώθηκαν οι επιδόσεις, αλλά σαφώς θα είναι ταχύτερο από τα 4,3” που χρειάζεται το στοκ μοντέλο για τα 0-100 km/h και τα 310 km/h τελικής ταχύτητας.

Η KAEGE προχώρησε σε επεμβάσεις και στην καμπίνα, όπου τα ελαφριά καθίσματα ντύθηκαν με ρετρό καρό σε πορτοκαλί και μαύρο και στον εξοπλισμό περιλήφθηκε κι ένα σακβουαγιάζ με το ίδιο σχέδιο. Το πορτοκαλί χρώμα χρησιμοποιήθηκε και σε διακοσμήσεις στην κεντρική κονσόλα και σε άλλα σημεία της καμπίνας, ενώ τοποθετήθηκε και ρολκέιτζ.

[Πηγή KAEGE]